Sivut

maanantai 20. huhtikuuta 2015

Esittelyssä; Nikita

Moikka,
Nimeni on Nikita ja olen syntynyt Pietarissa, mutta viettänyt lapsuuteni Lahdessa.
Vuoden 2008 maaliskuussa liityin Hunkseihin ja puoli vuotta sen jälkeen muutin Helsinkiin. Meillä hunkseilla on tiivis ja tosi hyvä porukka, olemme hyviä ystäviä myös vapaa-ajalla.
Teemme paljon asioita yhdessä esim. urheillaan ja juhlitaan. Ja se on se mitä itse rakastan ja arvostan eniten että olen saanut paljon hyviä ystäviä!
Harrastan kuntosalilla käyntiä ja pelaan myös salibandyä ja jääkiekkoa.
Hunkseissa olemisessa on parasta että pääsee matkustelemaan ja kokemaan hienoja keikkoja. Meillä on maailman parhaat fanit joita näkyy eripuolilla maailmaa ja suomea, RESPECT ja kumarrus!

5 faktaa minusta:
Tykkään autoista
Rakastan nukkua pitkään
Olen kova tekemään töitä
Jos olet mukava minulle, olen mukava sinulle
Olen entinen jääkiekkoilija


Motto: Se mitä teetkin tee se täysillä ja tunteella!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti