Sivut

maanantai 27. huhtikuuta 2015

Esittelyssä; Riku

Olen kotoisin vantaalta ja olen 26-vuotias. Alotin judon 5-vuotiaana ja lopetin 20-vuotiaana. Matkustelimme judokisoissa ja leireillä ympäri maailmaa ja saavutin judossa 2x suomenmestaruuden ja kerran pohjoismaiden mestaruuden. Urheilu ja ryhmässä yhteenkuuluvuus on siis ollut aina isossa osassa elämääni. 
Meillä on hunkseissa tosi hyvä ryhmähenki ja keikkailemme ympäri suomea ja suomen ulkopuolella. Olemme tosi hyviä ystäviä myös ryhmän ulkopuolella ja käymme yhdessä bilettämässä ja muissa tapahtumissa. Ryhmästä on tullut osa minun perhettä. Olen siis ollut lokakuusta 2010 ryhmässä ja olen hunksien kautta päässyt näkemään ja kokemaan mahtavia hetkiä ja paikkoja yhdessä hyvien keikkaryhmäläisteni kanssa. Mieleenpainuvin kokemukseni ja keikkamatkani on ollut 2013 kun matkasimme keikkamatkalle Turkin Alanyaan.
Nautin esiintymisestä täysillä ja pyrin käymään kuntosalilla 5krt viikossa, jotta on kiva nousta keikkalavoille. 



5 faktaa minusta:
Tykkään matkustella ja nähdä erilaisia paikkoja ja tutustua eri maiden kulttuureihin 
Minulla on 1,5v koira 
Pelkään korkeita paikkoja
Lempiruokani on kiinalainen
Olen leffafriikki (välillä tulee katsottua yli 10 elokuvaa/viikko) 

Elämänmotto/viisaus: Jokaisella asialla on tarkoituksensa

-Riku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti