Sivut

maanantai 13. huhtikuuta 2015

Esittelyssä; Tofe

Moi,

Olen Tofe, ryhmän kuopus ja aloittanut ryhmässä vuonna 2013. Hunksien esityksiä olen nähnyt ensimmäistä kertaa hyvin nuorena ja jo silloin ryhmä vaikutti omalta jutulta. Tykkään opetella koreografioita ja nautin siitä kun saan esittää ne yleisölle mahtavan porukan kanssa!
Olen kotoisin Jyväskylästä ja tällä hetkellä asun Helsingissä. Urheilutaustaa minulla on jalkapallosta, jota pelasinkin 16- vuotta, kunnes ura katkesi polvivammaan. Kuntosalilla treenaaminen on tullut jalkapallon tilalle, ja salilla minut näkee nostamassa rautaa lähes päivittäin.

Viisi faktaa minusta:
Kirjoitan hyvinvointi- ja treeniblogia 
Työskentelen vanhustenhoidon parissa
Tulen vanhoillislestadiolaisesta suvusta 
Olen nuoresta iästä saakka unelmoinut puumanaisesta ;) 
Intohimoni ovat shoppailu ja tatuoinnit!
Motto: Always say yes to dancing!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti